3 Kafadarlar 1-2-3 ( Trilogy )

3 Kafadarlar'ı unutmadık değil mi ? Unuttuk mu ? Yoksa duymadık mı ? O halde hazır olun.X-Star yani benim yaptığım ilk projelerden biri olan 3 Kafadarlar serisi cidden çok güzeldi.İlk 2 macerayı çok beğenmişlerdi anketlere göre.İlk 3 Kafadarları 2007-2008 yıllarında çıkarmıştım.Konusu üç site yöneticisinin arasında geçiyordu.Bunlar OperationStar ( eskilerden adım ) Yussuff31 ve T-Pr idi.Üçümüzünde adı geçen bir site kurduk.Pek üye olmasada sıcak kanlı bir forumdu.Bizim hikayemiz burada başlıyor işte.Sonra forumca 3 Kafadarlar oyunu yapmaya oyunuda benim yapmama karar verdiler.Bende aldım elime kalem yazdım kordinatları yaptım oyunu.Eğer oynamak istiyorsanız bekletmeyeyim.Hemen oynayın o halde :)


3 Kafadarlar P1 - T-Pr Kayboldu


Konusu : 3 arkadaş birlikte bir site açmaya karar verirler bu 3 arkadaşın adları Mert Kılıç Yusuf Çınar ve İnan Evin'dir.Sitelerini kurarlar ve admin olup siteyi güzelleştirme amaçlarındadırlar.Sonra siteye ForEvil adlı bir üye katılır.Forever tanışmak için tanışma kısmına girdiğinde OperationStar ile tanışır ve orasının mühürlendiğini söyler.Böylece macera başlar.


Link : Rapidshare'den indirmek için Tıklayın !
( Şifre Konunun En Altındadır )



3 Kafadarlar P2 - YuSSuFF31*

Konusu : AGEMON adlı üye ortadan kaybolmuştur.X-Star ile YuSSuFF31 onu aramaya başlamıştır ama bulamamışlardır sonra uzun bir zaman geçer ve aralarında T-Pr'ninde olmadığını görürler bu iki kişinin kaybolduğunu gösterir.Sonra ForEvil'a işkence edilmiştir.Yusuf onun bu durumunu görmüş ve neler olduğunu sormuştur.ForEvil AGEMON ile T-Pr'nin kaçırıldığını ve Tanışalım kısmına atıldığını söyler.Yusuf ile X-Star onları bulmak için yola çıkar.


Link : Rapidshare'den indirmek için Tıklayın !
( Şifre Konunun En Altındadır )




3 Kafadarlar P3 - Mafia Babası


Konusu : Bütün sorunlar bitmişti.Ama hala sorunlar peşlerini bırakmamıştı.3 arkadaş yardım severliği ile Yaşlılar Konseyine yardım etmeye gitmişti.Fakat sonra bir adam geldi ve Yusuf senmisin dedi.Yusuf benim diyince adam T-Pr'nin kaza geçirdiğini söyler.Yusuf endişelenir ve onu kurtarmak için adamı takip eder.Adamda bi iş olduğunu düşünür.Bundan sonrasında T-Pr'yi kurtarmalı ama adamın tuzaklarına düşmemelisiniz.Kim bilir belki T-Pr kaza falan geçirmemiştir.Bu oyunda 3 karakteri oynatabiliyoruz.


Link : Link Yenileniyor !
( Şifre Konunun En Altındadır )





Son olarak söylemeliyim ki oyun yapmayı seviyorum.Size söyleyeyim 4.oyunuda çıkacak pembelikler yok.Ayrıca görüntüler 3D.O çıkana kadar bununla idare edin arkadaşlar.Bunlarda yetmediyse diğer X-Star Game Studio / OperationStar ( eski adımm ) oyunlarınıda oynayın.Eminim çok iyi vakitler geçireceksiniz.Unutmadan şifre : www.operationstar.tr.gg








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder