SuperHero 1-3 ( 3 Yakında ! )

SuperHero 1 - Pink & Black


Konu : Karakterimiz Phil Nitlish Dandig Gıyafetçiden bir kıyafet alır ve süperkahraman olur.Önceden SuperDog olmuştu artık SuperHero ! Ama Kıyafetçi Dükkanının sahibi bu güce dayanamaz ve Phil'i ele geçirmeye çalışır.Pembe ve Siyah yaratıklarını yaratır.

Link :

( Megaupload'a giremeyenler Kntunell Denesin )



SuperHero 2 - Love is Girl

SuperHero Love is Girl II ( Ocak 2010 )
7 ay sonra SuperHero 2 yeni efsanesi ile geri dönüyor kahramanımız şimdi bir kızı kurtarmaya çalışıyor.Ve kurtarırken başına gelmeyen kalmıyor.Kronometreye göre oyun 10 dakikada bitirilebilir.( En az 5 dakika )Ve ayrıca bir çok diyalog etkileşim silahla adam vurmak gibi şeyler var.Uzun olacağını söyledim ve zaten mecburen tarihi erkene çektim o yüzden ilk oyundan daha kısa oldu ama şu sorun bittikten sonra oyunlarımı daha uzun yaparım.Grafiklerimi düzeltmeye çalıştım.Müzikler ekledim ve hakkımda bilgi verdim.Diyalog renklerini değiştirdim.Beğenirsiniz umarım şu anlık ancak bunu yapabildim.Ayrıca konu biraz değişti.Çünkü bozulunca baştan yapmak zorunda kaldım.


Link : 
Yenileniyor ! ( Şifre : x-starcreations )


SuperHero 3 - What's Up Holiday ? 


X-Star Creations 2011'de Çıkaracak ilk Oyununu Sunar !
Yepyeni bir macera ve yepyeni korku yepyeni eğlence ve yepyeni bir komedi sizlerle olacak.Phil Nitlish'in başına çok kötü şeyler gelecek ve kurtulmasına yardımcı olacaksınız tatilde büyük bir macera yapacaksınız.Phil biraz rahatlamak için tatile bile gitse kötülük asla onun peşini bırakmayacak sanırım.Konumuzu okuyalım ve bilgileri alalım isterseniz.Görüntüleride sonra alırız değil mi ? Çünkü yapımına başlayalı 3 gün oldu

Konusu : Phil Nitlish evet o .. Phil.Kurtardığı kız ile evlenmişti fakat Phil artık hayatının bir amacı olmadığını düşünerek hergün isyan etmekteydi.Jennifer artık dayanamamıştı ve onu boşamıştı.Aslında Phil sadece bir kaç gün gerginlik yaşıyordu.Phil kendine geldiğinde bu duruma çok üzülmüştü.Psikopat ve yaramaz çocuğuyla beraber bir tatile gitmeye karar aldılar.Fakat Phil orda daha seveceği bir kadınla karşılaşacağını kim bilebilirdi ? Tatilde kadınla yakınlaşmaya çalışırken başına gelmeyen kalmadı.Kötüler ordada durmadı.Tehlikeler oldu çocuğunu kaybetti.İnsanlar ölüyordu.Phil ne yapacaktı ?

Çıkış Tarihi : 2011
Oyunun Uzunluğu : 1.5 Saat Bilemediniz 3 Saat
Boyutu : Tahmini Çok Yüksek O Yüzden ( Torrent veya Link İndirme )
Grafikler : Mert Kılıç ( Ben )
Müzikler : Bissürü Msn_grin 





Dikkat : Bu resimlerde grafikler bozuk çıkmıştır Msn_sad Ama çok iyidir Msn_happy

Ayrıca Not olarak düşeyim karakterlerde %0 pembelik vardır.Sadece Jack adlı karakter ( 2.resimde kısa olan ) çok az %3 kadar pembeliği var ama gözükmüyor Msn_tongue

Umarım Görüntüleri Beğenirsiniz !
Yeni yeni Görüntüler Ekleyeceğim. Msn_happy ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder