The RPG-X ( 1-2 ) ( 2 Çok Yakında )

X-Star Studio'nun Hazırladığı Yeni AGS Oyunu RPG-X !
Biliyoruz ki her insan kendine özgü programda o tür oyun yapar.Mesela Adventure Game Studio bir Adventure oyunu yapmak içindir.RPG ise Role Playing oyunu yapmak içindir.Ama şimdi inanamayacağanız gibi AGS'yi RPG olarak tasarladım.Eskilerin en iyi oyunlarından Metal Slug Serisini biliyoruz değil mi ? O muhteşem oyunlarım küçükken oynadığımda çok sevmiştim.Bende o oyuna benzer bir oyun yapmak istemiştim.İşte şimdi Metal Slug'a benzer bir oyun tasarladım.






Oyunun Konusu : Komutan Crawford bundan 20 sene önce teknoloji kavramının bile bilinmediği o dönemde silahlı çatışmalar yapılıyordu.2 kale vardı ve bu iki kale kardeş kalelerdi ama bir gün Crawford'un ettiği bir küfürle kavga ettiler ve ölümüne dek savaştılar.Crawford onları barıştırmaya yemin etti ve yanına 2 asker almak zorunda kaldı.Amaçları bir an önce yeni bir kale inşaat edip onları savaşta yenmek ve birbirleriyle dost olma cezası vermekti.








Şimdi sorarsanız oyundaki animasyon nasıl diye ? Oyunda çok animasyon yok ama üstteki resimi görüyorsanız onun gibi bazı yukarıdan asker inmesi gibi güzel animasyonlar var.5 oda sonra oyuna başlıyorsunuz ve müzik o sırada çalmaya başlıyor o nedenle ilk 5 odada müzik yok.Müziğimizin adı bilinen güzel bir müzik.Müziği Fort Minor - Rember The Name olarak seçtim.Extradan ses falan eklemedim.Pek zamanım olmadı.Görüntüleri hazır aldım ama karakterlerde epey bir oynadım.






Oyunu çok heyecanlı bir yerde bıraktım.RPG-X 2  adlı oyunda daha fazla macera ve daha çok heyecan katmayı düşünüyorum.Heyecanlı yerde kesmemin nedeni ileriki bölümde neler olabileceğini düşünmenizdir.Neyse daha fazla ayrıntıya girmeyelim aşağıda oyunun bütün özelliklerini öğrenebilirsiniz.


Oyun Hazırlanırken Dikkat Edilenler :
* Müzik Eklenmesi
* Dialoglar ve Yazım Yanlışları
* Test Aşaması
* İmleçler ve İkonlar
* Tasarım vs.


Oyunun Adı : RPG-X
Bölüm Adı : Civil War ( Episode I )
Süre : 15-30 Dakika
Yapım : X-Star Studio / HellStorm Games
Müzik : Fort Minor - Rember The Name
Dijital Ses : DirectSounds Wave
Oyunun Boyutu : Tam Ekran 
Küçültme Seçeneği : Evet
Konuşmalar : Lucasarts / 1978 Sitili[/color]


]Oyunun Linki :
* Uploaded.To : http://ul.to/w83m7x
* MegaUpload : http://www.megaupload.com/?d=FOBRPWM5
* Rapidshare : ( 21.05.2010'da yüklenecektir )
* 4Share : ( 21.05.2010'da yüklenecektir )


Şifre : x-star 
( Çalışmazsa x-studio'yu deneyin )


Not : 2.Oyunu yapım aşamasındadır 2011 Ocak ayında çıkması planlanmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder